Διέγραψα το Facebook και άλλαξε η ζωή μου

Η κατάρρευση της μετοχής της Meta - της μαμάς εταιρίας του Facebook - αποκάλυψε κάτι που ήδη γνωρίζαμε

Εγκατέλειψα το Facebook, το Instagram και κάθε άλλο προϊόν που ανήκει σε αυτό που τώρα ονομάζεται Meta πριν από σχεδόν δύο χρόνια. Ήταν μια απερίσκεπτη απόφαση εκείνη την εποχή και στην αρχή πολλοί από τους φίλους και την οικογένειά μου αναρωτήθηκαν πού «πήγα». Σύντομα, όμως, οι άνθρωποι που είχαν σημασία με «βρήκαν». Δεν ήταν κάτι δύσκολο. Ήμουν πάντα εδώ. Αμέσως μετά, η καθημερινή ροή της ζωής μου άρχισε να αλλάζει προς το καλύτερο.

Με την Meta να χάνει πρόσφατα πάνω από 200 δισεκατομμύρια δολάρια χρηματιστηριακής αξίας και να ανακοινώνει ότι τα μέλη της άρχισαν να συρρικνώνονται για πρώτη φορά, αναρωτιέμαι (ελπίζω;) αν οι άλλοι αρχίζουν να βλέπουν την πλήρη και απόλυτη άχρηστη χρήση ενός εργαλείου που έχει κυριαρχήσει στη ζωή μας και εισβάλει στα όνειρά μας. Μάλλον όλοι θα σηκώσετε το ένα φρύδι και μετά θα επιστρέψετε στην καθημερινότητά σας. Αλλά προτού το κάνετε, σκέφτηκα να αναφέρω εδώ μερικά πράγματα που έχουν αλλάξει για μένα από τότε που είπα αντίο στον Zuckerberg και ΣΙΑ.

Λοιπόν ξεκινάμε:

1. Λαμβάνω τα νέα από δημοσιογράφους που είναι επαγγελματικά εκπαιδευμένοι να διακρίνουν τις μαλακίες από την πραγματικότητα.

2. Διαβάζω τις ειδήσεις μια φορά το πρωί και δεν ξανασχολούμαι με την επικαιρότητα.

3. Ξεκινάω τη μέρα μου με ποδήλατο ή τρέξιμο κι όχι κολλημένος στο κινητό μου.

4. Είμαι ο τελευταίος που άκουσα για το νέο ρουχαλάκι της αδερφής του φίλου του μπατζανάκη μου.

5. Δεν κάνω σε τίποτα like.

6. Δεν κάνω σε τίποτα dislike.

7. Δεν μοιράζομαι τίποτα.

8. Χρησιμοποιώ πραγματικές λέξεις για να περιγράψω συγκεκριμένα συναισθήματα που είναι μοναδικά σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

9. Περνάω τις διακοπές μου κοιτάζοντας πράγματα αντί να φωτογραφίζω πράγματα, έτσι ώστε οι άλλοι άνθρωποι να μπορούν να κοιτάζουν αυτά τα πράγματα.

10. Δεν βλέπω πια τις διακοπές των άλλων.

11. Γράφω περισσότερο από ποτέ και λαμβάνω περισσότερα αιτήματα για το γράψιμό μου από ποτέ.

12. Δεν σκέφτομαι το Candy Crash και το Wordly.

13. Κοιτάζω τη δική μου γάτα όταν κάνει κάτι χαριτωμένο.

14. Ασχολούμαι με τη δική μου γάτα.

15. Παίρνω τηλέφωνο τους φίλους μου για να μάθω τα νέα τους.

16. Όταν το κάνω αυτό, συχνά μοιράζονται κάτι μαζί μου που δεν θα μοιράζονταν ποτέ στα social media.

17. Καυχιέμαι αυτοπροσώπως και υποφέρω τις συνέπειες.

18. Δεν έχω ιδέα πώς τα πάνε οι πρώην μου.

19. Δεν κουβαλάω στο κεφάλι μου το show off κάποιου που δεν έχω γνωρίσει ποτέ.

20. Τη νύχτα κλείνω τα μάτια μου και ονειρεύομαι αληθινούς ανθρώπους.

Από το βιβλίο Goodbye Phone, Hello World του Paul Greenberg

Διάβασε επίσης

Γκντανσκ: Η Κεxριμπαρένια Βασίλισσα της Βαλτικής

Υπάρχουν πόλεις που τις ερωτεύεσαι για το προφανές κάλλος τους και άλλες για την...

Η «κόκκινη γραμμή» μεταξύ του ωφέλιμου και του καταστροφικού στρες και πώς δεν θα την περάσουμε

Για χρόνια, το στρες αντιμετωπιζόταν σχεδόν αποκλειστικά ως κάτι αρνητικό. Ωστόσο, όπως αναδεικνύεται και...

Έκθεση «Γεννάδειος 100. Ένας Αιώνας Έμπνευσης»: Γιατί αξίζει να την επισκεφθείς

Με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από την ίδρυσή της, η Γεννάδειος Βιβλιοθήκη της...

Γιατί τα πουλιά άρxισαν να «καπνίζουν»; Η παράδοξη xρήση των αποτσίγαρων στη φύση

Η νικοτίνη, η εξαιρετικά εθιστική χημική ένωση που περιέχεται στα τσιγάρα, γνωρίζει μια μικρή...

Vault: Παλιότερα αφιερώματα

Το νέο κεφάλαιο της γαστρονομίας στην Αθήνα (και 15 διευθύνσεις που πρέπει να γνωρίζεις)

Η avant guard της αθηναϊκής γαστρονομίας δηλώνει ισχυρό παρόν οδηγώντας τα γευστικά πράγματα προς...

Scoops of Joy: Που θα φας το καλύτερο παγωτό φέτος το καλοκαίρι στην Αθήνα

Καλοκαίρι σημαίνει θάλασσα και παγωτό: Κι αν οι συγκυρίες σε κρατούν ακόμα στη πόλη,...

The Burger Guide 2026: Πού τρώει φέτος σοβαρά burgers η Αθήνα

Πόσο πιο εσθέτικ και ταυτόχρονα umami μπορεί να γίνει ένα φαγητό; Και πως γίνεται...

Egg-cellent Athens: Απολαμβάνοντας το καλύτερο brunch στην πόλη το 2026

Το brunch της αθηναϊκής δεκατιανής έχει τις χάρες όλες: Είναι κοινωνικό σπορ - γιατί...